Nog 6 nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thiele - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thiele - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes!

Door: Liset en Thiele

Blijf op de hoogte en volg Thiele

25 September 2011 | Nederland, Nijmegen

Hey allemaal!

Nog 6 nachtjes en dan gaan Liset en Thiele samen naar Peru!! We hebben er allebei ongelofelijk veel zin in. We willen jullie graag op de hoogte houden van onze reis, dus vandaar deze blog.

Ons volgende berichtje zal zijn vanuit Lima, de hoofdstad van Peru waar onze reis begint!

Liefs
Liset en Thiele

• 26 September 2011 - 12:34

Oma K:

Ik wens jullie een hele hele fijne vakantie,goede reis geniet er van.Zal alles op de voet volgen.
    En dan als oma: wees voorzichtig, ik zie jullie graag gezond weer terug.
    Liefs Oma K

• 28 September 2011 - 17:52

Els S.:

Meiden, een hele fijne reis!
    Ik ga alles volgen en hoop dat jullie de reis van jullie leven zullen hebben.
    Dikke kus, Els

• 30 September 2011 - 19:31

Mam:

Nou meiden het grote avontuur gaat bijna beginnen. Hier in Horst wensen we jullie een super vakantie toe in Peru.
    Maak er een mooie ervaring van.

Liefs van Mam Jan Els en Fleur en een poot van Sam en Puk

• 01 Oktober 2011 - 09:01

Lilo :

Zo spannend!!! Ik vind het nu al raar om je niet in huis te hebben... :p dit wordt nog wat...
    Fijne reis samen! X

• 02 Oktober 2011 - 07:04

Liset En Thiele:

Liset en thiele hebben zondagmorgen om 03.35 uur het volgende sms-je gestuurd:
    We zijn veilig aangekomen in Lima!! Vlucht viel mee!! Nu in het hostel voor 2 dagen en dan weer vliegen naar het regenwoud.