Stage = klaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thiele - WaarBenJij.nu Stage = klaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thiele - WaarBenJij.nu

Stage = klaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thiele

09 November 2006 | Australië, Sydney

Ik wilde nog even een berichtje plaatsen over mijn laatste week hier aan de UTS. Deze week was nogal druk omdat ik mijn verslag af wilde hebben, maar ook omdat er zoveel te doen was. Dinsdags was namelijk de Melbourne Cup, een paardenrace van drie minuten die het hele land platlegt. Australiërs zijn nogal dol op wedden, het schijnt dat New South Wales (de staat waarin Sydney ligt) na Nevada (Las Vegas) de staat is waar het meest gegokt wordt. Je ziet hier dan ook in echt iedere pub gokautomaten. Maar goed, mijn paard lag de hele race op kop, maar toen werd dat beest moe en uiteindelijk werd ie laatste! Maar gelukkig won je ook geld als je laatste was, dus niets verloren! De universiteit had gratis wijn, champagne en hapjes geregeld tijdens de race, dus het werd ook nog eens heel gezellig! Daarna nog even een biertje wezen drinken in de pub. De volgende ochtend kwam ik er achter: bier na wijn geeft venijn… Maar goed, kan niet alles hebben. Woensdagavond hadden mijn begeleiders een barbecue geregeld voor Steven en mij bij hun thuis. Dat was erg gezellig en vooral de kangaroe biefstuk smaakte erg goed!! Ze wonen aan de andere kant van de haven, dus na 5 flessen wijn hebben we de taxi naar huis genomen.
De volgende dag was het tijd voor mijn eindpresentatie. Ik zag er wel enorm tegenop, maar het ging uiteindelijk best wel goed. Daarna mijn verslag afgerond en mijn tas ingaan pakken. Om te vieren dat mijn stage is afgerond, ben ik ‘s avonds nog even de stad in geweest met Oscar, Hatice, Susana en Marc. We zijn naar cafe/restaurant geweest met een geweldig uitzicht over Sydney! Was echt super! Nu zal Arjen wel bijna zijn tas hebben, dus ik ga hem maar eens ophalen en deze super mooie stad laten zien!

  • 10 November 2006 - 08:48

    Andre:

    Kangaroe biefstuk? en dat springt dan niet van de BBQ;-( He soory dat ik gisteavond op het Station stoorde, en dan was toch zo nerveus........ kedengedeng veel plezier met je reis door ausiland!Andre & Claudia

  • 10 November 2006 - 20:00

    Anita En Jan:

    Eindelijk weer samen met arjen en nu lekker samen rondtrekken door australië.
    Heel veel plezier samen geniet ervan en ik denk dat arjen het plekje dat je voor jullie geregeld hebt wel erg leuk zal vinden.
    Doe hem de groeten van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

Misty Mountains

05 December 2006

Steve en Steve

30 November 2006

Whitsunday adventures

26 November 2006

Foto's

23 November 2006

On the road
Thiele

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 14668

Voorgaande reizen:

08 Juni 2013 - 20 Mei 2015

Boston

01 Oktober 2011 - 28 Oktober 2011

Peru

30 Augustus 2006 - 01 September 2006

Australië

Landen bezocht: