Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thiele - WaarBenJij.nu Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thiele - WaarBenJij.nu

Sydney!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thiele

02 September 2006 | Australië, Sydney

Zo, na ongeveer 2 dagen reizen ben ik eindelijk in Sydney aangekomen! Mijn reis begon woensdagochtend om half 7, toen ons pap en Jochem mij naar Schiphol hebben gebracht. Gelukkig vielen de files onderweg reuze mee, dus was ik ruim op tijd voor mijn vlucht naar Londen! Bij de gate stond ongeveer de helft van de reizigers een volledige fouillering te wachten en mij ook aangezien ik vergeten had mijn riem uit te doen en dus het poortje ging piepen toen ik erdoor liep.
Op Londen was de controle nog strenger en mijn rugzak was maar net klein genoeg om mee te mogen op de vlucht. Uiteraard was ik mijn riem weer vergeten af te doen en dus werd ik nogmaals gefouilleerd en zelfs mijn schoenen moesten uit… Na deze controle had ik 10 uur de tijd om het vliegveld te verkennen voordat mijn vlucht zou gaan. Gelukkig waren er lekkere ligstoelen op het vliegveld, dus maar even een tukje gedaan!
De vlucht naar Bangkok (11 uur) en naar Sydney (9 uur) gingen veel sneller voorbij, dankzij het entertainment systeem!! Iedereen had zijn eigen TVtje en er waren genoeg films voor de hele vlucht!
Toen ik op het vliegveld van Sydney aan was gekomen, was mijn tas daar ook. Die was gelukkig niet kwijtgeraakt op Heathrow net als Jan Smit! Na nog een laatste controle van de bagage kon ik de trein naar het centrum nemen. Mijn tas was kei zwaar, dus ik was blij dat ik een hostel naast het station had geboekt! Na een douche genomen te hebben, heb ik even wat eerste indrukken van Sydney opgedaan om vervolgens bij te slapen van de vlucht!
In het hostel blijf ik nu nog 3 nachten, dus het wordt nu tijd een kamer te gaan zoeken! Er hangen allerlei briefjes op lantaarnpalen en ook in de krant worden veel kamers aangeboden. Dus hoop dat er wat tussen zit!!!

Doeiiii
Thiele

  • 02 September 2006 - 09:16

    Ons Pap:

    Geweldige foto, ben nu al (-weer) jaloers. Veel succes met het vinden van een kamer. Geniet nog maar van het weekend, want maandag (als wij allemaal nog lekker liggen te slapen) mag jij aan het werk.

  • 02 September 2006 - 09:21

    Oma K:


    hallo thiele, fijn dat je goed aangekomen bent, nu nog een kamer en je kunt starten. succes.Hoop dat ik niet 2x een reactie geplaatst heb. Doei!!

  • 02 September 2006 - 10:39

    Mam:

    Ha meiske,
    Fijn dat de reis naar wens is verlopen. Dus je had gelijk wat die tv betreft in het vliegtuig. Hoe is het weer daar? Is het lekker zomers??
    Hier zijn we de regen moe. Bij ons schiet het goed op volgende week verhuizen we.
    Liefs van ons allemaal en een pootje van sam


  • 02 September 2006 - 11:39

    Familie Bergsma:

    wat fijn dat de reis zo goed is gegaan,hoop dat je gauw een leuke kamer vindt. hier is alles oke
    de hartelijke groeten van ons allemaal

  • 02 September 2006 - 15:55

    Andre:

    Fijn dat je goed aangekomen bent. Heb net een art. gezien er is daar een Garage voor Backpackers waar deze hun Auto`s aan Backpackers verkopen er mogen geen ausies komen waardoor de Auto´s redelijk goedkoop zijn. mischien ook wat voor jouw Thiele. Veel Pletier van een jaloerze oom!

  • 02 September 2006 - 16:42

    Willy En Gerard:

    hallo thiele fijn dat je een goeie reis hebt gehad maar ik ben niet jaloers om zo ver van huis te zijn zal de leeftijd wel doen het ga je goed tot schrijfs groetjes uit Erp

  • 03 September 2006 - 07:22

    Liset:

    eej zusje! echt super relax he!!tjah ik ben stiekem ook jaloers op je!!! volgens mij gaat maarten ook jaloers worden als jij die foto ziet!! veel pzlier in je nieuwe kamer!
    Groetjes Liset

  • 04 September 2006 - 09:01

    Dimitri:

    Hey Thiele!,

    Eindelijk aangekomen. Das mooi!

    Ik heb goed en slecht nieuws voor je. Ik zal beginnen met het slechte nieuws.

    Vanochtend bereikte mij het bericht dat australisch grootste celeb is overleden.
    ============
    (Novum/AP) - Steve Irwin, de Australische tv-persoonlijkheid die bekend werd als The Crocodile Hunter, is maandag overleden. De 44-jarige Irwin werd door een pijlstaartrog in zijn hart gestoken. Dat gebeurde toen hij onderwateropnamen maakte bij het Groot Barrièrerif in de Koraalzee, ten noordoosten van Australië.
    ============
    Heel australie zal nu wel in diepe rouw zijn.
    Hopelijk kan jij ons daar binnenkort meer duidelijkheid in verschaffen.

    Dan nu het goede nieuws:

    Marcel van Eijken heeft zijn B-opdracht volledig afgerond zonder ons daarvan overigens op de hoogte te brengen.

    Die 4x4 die trouwens hier op je site wordt aangeboden moest je misschien maar kopen. Je schijnt er in te kunnen slapen!, IDEAAL

    Groeten,

    Dimitri



  • 04 September 2006 - 11:46

    Piet:

    was de fouilleerman lief? Ik had een ruwe toen ik door duitsland heen reed, hij ging wel heel grondig te werk, heel denigrerend om als een soort drugsgebruiker afgeschilderd te worden. Die auto is misschien wel goed ja, stevige set bullbars om wat australisch wildlife aan te spiezen!

  • 04 September 2006 - 17:16

    Sjois:

    Eej Thiele!!
    De eerste foto ziet er goed uit, en blijkbaar kwam je makkelijker door de australische douane dan ik..?
    Nog meer goed nieuws: de InfusiX truien zijn besteld! (maar nog lang niet klaar hoor; aan het logo gaat nog wat gewerkt worden)
    Succes met kamerzoeken en heel veel plezier komende weken!!

  • 05 September 2006 - 08:09

    Ferry:

    Heeeee zusje...
    Succes met het zoeken van je kamer.. die nood zal nu wel hoog zijn? Ik hoop dat je iets vind.
    Eerste foto ziet er goed uit... nu wachten op de rest.
    Groetjes

  • 05 September 2006 - 08:55

    GrolschRoyce:

    Hey Thiele, veel succes met je stage down under. Zorg je wel dat je op tijd terug bent voor de GR nieuwjaarsborrel :P

  • 08 September 2006 - 09:57

    Dimitri En Rijk:

    Sorry dat we zo vaak gepost hebben, foutje van de site, niet van ons.
    Ik herhaal niet van ons

    Doeg en veel plezier daar,

    cheers!

  • 08 September 2006 - 09:57

    Dimitri En Rijk:

    Sorry dat we zo vaak gepost hebben, foutje van de site, niet van ons.
    Ik herhaal niet van ons

    Doeg en veel plezier daar,

    cheers!

  • 26 Oktober 2006 - 09:02

    Jelle:

    ik hoop dat je een leuke kamer vind waar je mooi een paar weekjes kan vertoeven in de bush bush slapen schijnt niet aangeraden te zijn in verband met giftige slangensoorten en grote kangaroes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

Misty Mountains

05 December 2006

Steve en Steve

30 November 2006

Whitsunday adventures

26 November 2006

Foto's

23 November 2006

On the road
Thiele

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 14655

Voorgaande reizen:

08 Juni 2013 - 20 Mei 2015

Boston

01 Oktober 2011 - 28 Oktober 2011

Peru

30 Augustus 2006 - 01 September 2006

Australië

Landen bezocht: