Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Thiele - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Thiele - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thiele

28 Augustus 2006 | Nederland, Enschede

Yoyo!!

Het is tegenwoordig vet hip om een waarbenjij.nu site te hebben als je op stage gaat, dus ik kan natuurlijk niet achterblijven! Dus welkom op mijn weblog over mijn stage in Australië.

Ik ga stage lopen bij de University of Technology Sydney (UTS) en het is de bedoeling dat ik daar 4 september begin en dan 10 weken aan een (nog onbekende) opdracht ga werken.

De meeste voorbereidingen zijn verder al getroffen: visum is binnen, ticket is geboekt, een hostel is geregeld en heb ons pap lief aangekeken voor een lift naar Schiphol! Het regelen van een visum ging natuurlijk niet zonder wat gedoe (wat vergeten papieren op een bureau in Sydney), maar heb hem in ieder geval op tijd! Woensdag 30 augustus vlieg ik richting Australië. Helaas heb ik een overstap op Heathrow, dus ik hoop dat ik al mijn spulletjes mee het vliegtuig in krijg!

Ik ga nu verder met de laatste voorbereidingen en ik houd jullie op de hoogte van alles!!

Liefs,
Thiele

  • 28 Augustus 2006 - 09:13

    Jos:

    Hey Thiele!
    Heel veel plezier daar in Sydney he! Het wordt vast helemaal vetgaaftegekcool enzo! Ik kom in september wel een keertje langs met de micra :)

    Groetjes, Jos

  • 28 Augustus 2006 - 14:34

    Oma K:


    Leuk ik ga het bijhouden!

  • 28 Augustus 2006 - 15:49

    Willy Vd Ven:

    Leuk dat ik je aan de andere kant van de wereld kan volgen!
    Veel succes met je stage en tot schrijvens

    groet Willy vd Ven

  • 28 Augustus 2006 - 21:09

    Anita:

    Lieve thiele
    Veel succes met inpakken en we zien je morgen gezellig nog even.
    Heel veel plezier in sydney en we blijven je volgen op je site en via de telefoon natuurlijk.
    xxx
    Jan en Anita

  • 29 Augustus 2006 - 09:56

    Liset:

    je weet dat ik jaloers op je ben he!! ik probeerde mama al over te halen om ipv naar turkije naar australie te gaan maar dat vond ze toch iets te :P!!!Ik zie je vanavond nog even om afscheid te nemen!!
    kuzz je zusJE

  • 29 Augustus 2006 - 11:11

    Geert:

    Heej Thiele!
    Veel plezier daar in Australië! En pas je op voor de kangoeroes? Die beesten zijn natuurlijk levensgevaarlijk, net als koala's, ze lijken lief maar zijn heuse menseneters!

  • 29 Augustus 2006 - 18:58

    Ons Pap:

    Eej Thiele,
    Bedankt voor het terugbrengen van de cd van de Doors. We zullen hem afspelen als we je naar Schiphol brengen.

  • 30 Augustus 2006 - 07:02

    Arjen:

    Eeej meisje!
    Waarschijnlijk ben je nu ongeveer op Schiphol. Alvast een goeie vlucht naar Londen zometeen en heel veel plezier in Sydney! Ik heb nu al zin om die kant op te komen!! :)

    (K)

  • 30 Augustus 2006 - 09:10

    Mastin:

    Heej Thiele! Heeel veel plezier in Australië, we zullen goed op Arjen passen :)

  • 30 Augustus 2006 - 16:31

    Ons Pap:

    Wij (Jochem en ik) hebben Thiele vanmorgen naar Schiphol gebracht. Om 10.50 is haar vliegtuig naar Londen (Heathrow) vertrokken. Op Heatrow moet Thiele 11 uur overbruggen voor ze via Bangkok naar Sidney vliegt. We nemen aan dat ze ons verslag zal doen van het verloop van haar reis.

  • 31 Augustus 2006 - 18:28

    Amber, Jochem En Marlies:

    Hoi Thiele,
    Spannend helemaal naar de andere kant van de wereld de lente tegemoet. Heel veel succes en knap dat je dit allemaal doet.
    Liefs uit Erp

  • 26 Oktober 2006 - 08:55

    Jelle:

    beetje late reactie maar vet dat je zomaar naar sydney gaat ik ben net als ons zusje Jaloers maar ik gun het je veel plezier daar :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Australië

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

Misty Mountains

05 December 2006

Steve en Steve

30 November 2006

Whitsunday adventures

26 November 2006

Foto's

23 November 2006

On the road
Thiele

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 14663

Voorgaande reizen:

08 Juni 2013 - 20 Mei 2015

Boston

01 Oktober 2011 - 28 Oktober 2011

Peru

30 Augustus 2006 - 01 September 2006

Australië

Landen bezocht: